czwartek, 3 czerwca 2010

Cryptic Tales

Wprawdzie nie ja tym razem jestem organizatorem tego koncertu a "Srotę" omijałem jak diabeł chrzcielnicę, ale po starej znajomości i z szacunku dla tego zespołu zapraszam na koncert CRYPTIC TALES w Przemyślu. Ten zespół wiele lat temu sporo namieszał w podziemnym świecie metalowym, a kolejne kompozycje i płyty przełamywały konwencje stylistyczne.

Cryptic, a właściwie Kopko, to pierwsza kapela/osoba, z którą przeprowadzałem kiedykolwiek wywiad. To było jakoś w 1998 roku do lubelskiego Zina metalowego "Seizure Zin" (heh, to były czasy, zin był pisany na maszynie, zdjęcia i teksty wklejało się na arkusz papieru i tak poskładane i sklejone taśmą strony, kserowało się i składało jako magaZINe :)

Heh, Jacek Fall (Bleeding Art, Cryptic Tales) wygrzebał gdzieś w piwnicy tego zina i mi go udostępnił (mój egzemplarz zapadł gdzieś w nicość). Poniżej prezentuję skana okładki oraz stron z wywiadem z Cryptic Tales, który przeprowadziłem jako... "Jezus Płonące Usta". Dzięki Jacek! To super pamiątka z tych prehistorycznych wydawało by się dziś czasów!



Koncert, o którym mowa, to ostatni sprawdzian CRYPTIC TALES przed wyjazdem do Wilna na koncert z ROTTING CHRIST.
KLUB GROTA, 13 czerwiec 2010, Godzina 19.00.
CRYPTIC TALES
oraz MISFILITH, METAL MESSIAH i The Formacja

Bilety w przedsprzedaży cena 10 zł. W dniu koncertu 12 zł. Do nabycia wkrótce w Klubie Grota i sklepie muz. Musicland.

6 komentarzy:

  1. tego zina mam gdzieś chyba musiał bym poszukać w piwnicy :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, fajna pamiątka. Ja niestety już nie mam, gdzieś posiało przez lata i liczne przeprowadzki, gdybyś odnalazł, to daj znać, chętnie skseruję.

    Moje namiary:
    Przemas
    corum@tlen.pl
    GG: 5112449
    tel.: 602 38 49 10

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to prawda ten gość był u mnie w domu i męczył mnie jakimiś pytaniami strasznie !

    Peter Cryptic Tales

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja Przemkowi "wierciłwem w głowie przy Turboptusiach" aby zrobił dla Seisure wywiad z Cryptic'ami. Zrobił i wielkie dzięki:)O tym jak dokładnie starałem się go przepisywać na maszynie i umieszczać flejery to nie będę wspominał - ale to był szacun na tamte lata umieścić w płytkim zinie wywiad "po znajomości" z Crypticami!!!
    Ale powiem tak, po latach jak to wspominam -od 96 roku nie było kobiety (niekoniecznie metaloowej), która by nie rozmiękła przy "Golden Garden"- to jeden z bardziej moich ulubionych utworów metalowego polskiego muzykowania, który do dzisiaj często puszczam NADAL Z KASETY ( :) )-rewelacyjny utwór i basta!!!
    A ta fotka z Jezusem Gorącymi Warami pod Styksem w Lublinie na Narutowicza po koncercie Hate , to ... ten plakat mam do dzisiaj wbity w regał heh:) Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Bechta! Potwierdzam , potwierdzam, to Bechta jest twórcą Seizure Zine - o wywiad z Cryptic gnębił mnie coś z 9 miesięcy i chyba nie wierzył, że wkońcu to zrobię :) Ehhh, fajne to czasy były, lata 90-te w Lublinie wspominam z rozrzewieniem. Tęskno za tamtymi klimatami i ludźmi, a tu człowiek się stara dupa robi, stetryczała i pośmierdująca ;)

    OdpowiedzUsuń