piątek, 10 września 2010

Finał PSN! Zrobiliśmy TO!!!

FINAŁ PRZEMYSKIEJ SCENY NIEZALEŻNEJ
28.08.2010

Kochani, piszę króciutko, bom zmęczony okrutnie po 3 dobach non stop na nogach, a Finał "uświetniłem" dodatkowo złamaniem ręki i ciężko mi stukać jednym palcem niewłaściwej dłoni.

W tym co mówiłem ze sceny, że jestem wzruszony, nie było żadnej kokieterii, ani taniego chwytu. Jestem przeszczęśliwy (bez względu na konsekwencje i gromy jakie zapewne spadną), że wyszło to tak wspaniale, zespoły dały rewelacyjne występy, a zobaczyć Was wszystkich pod sceną, jak się bawicie tak tłumnie mimo paskudnej pogody - serce bije radośnie.

Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie, za to że byliście, naprawdę brak mi słów, które mogą wyrazić to co czuję. Gęba mi się cieszy i radosny okrzyk ciśnie: zrooooobiłeeeeem TO!!!!

Muszę zebrać myśli, poukładać parę rzeczy w głowie, podjąć pewne decyzje, pt. co dalej? i czy będzie jakieś "dalej". Ale dziś zbyt dużo emocji, by o tym myśleć. Zawładnęliśmy Rynkiem, ten dzień należał do nas i dzięki Wam ten Finał przejdzie do historii jako niesamowita i wyjątkowa impreza.

Cieszę się, że dałem Wam tyle radości, tą chwilę, gdzie mogliście poczuć, że w naszym mieście nie wszystko jest takie beznadziejne. Diękuję za wszystkie miłe słowa i gesty przyjaźni, którymi obdarowywaliście mnie zarówno w sobotę jak i niedzielę. Trud tylu miesięcy ciężkiej pracy stracił już znaczenie, warto było. Zrobiłem TO! Dla WAS. Dziękuję!

Przemysław "Przemas" Grządziel

PS. Wybaczcie, że z wieloma z Was nie porozmawiałem, czasem przemykałem obok, gdy coś do mnie mówiliście, to nie dlatego, że kogoś olewam. Starałem się do każdego podejść choć na chwilę, ale w takie dni jest obłęd, tysiące myśli w głowie, spraw do zrobienia, telefon pali w dłoni albo drynga nonstop, itd. Jak tak przemykam przez Rynek, czasem nawet jak patrzę na kogoś blisko to go nie widzę, bo głowa jest gdzieś zupenie indziej.

PS II. Jak krzyczeliście "Dzięki Przemas!" ja na scenie słyszałem... "cienki Przemas" :)

PS III. Gdy się pozbieram jakoś, podsumuję ten koncert bardziej składnie, umieszczę relacje zarówno fotograficzne jak i wideo. Jeśli macie jakieś fajne materiały z Finału to proszę ślijcie do mnie na adres: corum@tlen.pl .

FINAŁ PRZEMYSKIEJ SCENY NIEZALEŻNEJ
28.08.2010


RELACJA WIDEO


Realizacja: Irek Janion
http://www.solfernus.pl/


FINAŁ PRZEMYSKIEJ SCENY NIEZALEŻNEJ
28.08.2010


FOTOGALERIA CZ. 1
Fot. Grzegorz Karnas


JOKE



BLACKSNAKE



PIGS LIKE PIGEONS


ĆMA


GRAFFITTI


UNIQUE STREET ARTIST


FANI i PRZYJACIELE















3 komentarze: