piątek, 8 lipca 2011

II Finał Przemyskiej Sceny Niezależnej

Co powiecie na II-gi Finał Przemyskiej Sceny Niezależnej na przemyskim Rynku? Niemozliwe? A jednak, na przekór wszystkiemu i wszystkim! 27 sierpnia wujek Przemas znów zatrzęsie miastem! Zapraszam do przypomnienia sobie jak było w roku ubiegłym: I Finał Przemyskiej Sceny Niezależnej (2010)

W tym roku zobaczycie i posłuchacie oczywiście przemyskie bandy (w końcu to Finał PSN), m.in. Blacksnake z nowym wokalistą i Pigs Like Pigeons z nowym materiałem. Pojawi się też Ćma oraz młody, obiecujący zespół Fire In Naughty Eyes. Zatańczą też nasi "unikalni", czyli break dance w najlepszym stylu, Unique Street Artist, m.in. w programie "Cztery Pory Roku", który jest owocem warsztatów tańca nowoczesnego zorganizowanego przez Stowarzyszenie Młodość ze Sztuką. Zaprezentujemy również plenerową wystawę fotograficzną "Jesteś odpowiedzialny za to co oswoiłeś" z psiakami ze schroniska w Orzechowcach w roli głównej.



Zaprosiłem również zespoły z zewnątrz....  zagrają starzy, dobrzy znajomi zwani przeze mnie Okrushkami... czyli zespół KRUSHER. A na koniec imprezy naprawdę mocne uderzenie... PROLETARYAT!!!

3 komentarze:

  1. proszę bardzo o zdjęcia z 27.08.2011 i jakn ajbardziej z 28.08.2011. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą, będą, zarówno fotki jak i video. Proszę o cierpliwość, bo ledwo zakończyłem Finał PSN i Wincentiadę to mam nowy quest: cholernie trudna logistycznie i organizacyjnie impreza na granicy z Kukizem i innymi (szczegóły tutaj: http://www.przemysl.pl/kultura/17855.html). Padam na ryja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na granicy na tej imprezie, ale niestety nie było mnie juz wieczorem w niedziele- czego bardzo żałuję. :( ale i tak uwazam to za udaną impreze jak i Wincentiadę oczywiście . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń