wtorek, 16 marca 2010

Wywiad i teledysk Pigs Like Pigeons w TV Toya!

Miło mi zaprezentować wywiad i "teledysk", które zrealizował dla nas Sławomir Gierczak z Tv Toya. Wywiad został przeprowadzony 15 marca 2010 r. w sali prób zespołu, w rolę reportera zamieniłem się ja. Podczas tego nagrania zarejestrowano również utwór zespołu Pigs Like Pigeons pt. "Psy", a na ile to było możliwe (strych, ciasnota, stare szafy, futro babci) Sławek zmontował z tego zgrabny teledysk Dziękujemy Sławku za świetną robotę, za wsparcie medialne i wszelaką pomoc w promocji Przemyskiej Sceny Niezależnej. Poniżej wywiad oraz teledysk - wywiad jest podzielony na 2 części, miłego oglądania. Pozdrawiam. Przemysław Grządziel.

Wywiad z zespołem PIGS LIKE PIGEONS cz.1:


Wywiad z zespołem PIGS LIKE PIGEONS cz.2:



Uwaga! Cały wywiad, łącznie z zagranym utworem na żywca, z kórego powstał teledysk prezentowany poniżej do obejrzenia i pobrania tutaj (całość trwa 13:57): http://www.przeklej.pl/plik/2010-03-15-przemas-pigslikepigeons-wywiad-maly-avi-000cbb6sm8r42j6


Teledysk zespołu PIGS LIKE PIGEONS pt."Psy":




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz