poniedziałek, 31 maja 2010

Fotki z koncertu Rotengeist i Zmierzch

Jesteśmy po ostatnim koncercie klubowym z cyklu Przemyska Scena Niezależna przed wakacjami. Nie oznacza to oczywiście, że będę póżnował. Obecnie ostro przygotowuję się do lipcowego Festiwalu Fort Missia na Ukrainie, na który zabieram ze sobą zespoły Joke, Pigs Like Pigeons i Unikal Family, oraz do Finału Przemyskiej Sceny Niezależnej w sierpniu, podczas którego zagrają moje zespoły na koncercie plenerowym na przemyskim Rynku. Szczegóły obu imprez podam wkrótce. Z następnymi koncertami klubowymi ruszę dopiero na jesień.

Przedwakacyjną serię koncertów zakończyliśmy iście diabelsko. 29 maja zagrały dla nas zespoły Rotengeist (thrash metal/Przemyśl) i Zmierzch (unholy dark metal/Radom). O mały włos do koncertu, by nie doszło... na dzień przed koncertem zalało nam klub i to poważne. Woda sięgała kolan, odłączono prąd. Koszmar! Na szczęscie dosyć szybko wypompowano wodę i osuszono klub, więc mogliśmy się bawić tak jak zaplanowaliśmy. Mimo, że publiczności było mniej niż zwykle, jestem bardzo zadowolony z tego koncertu. Przeważnie staram się rozpoczynać koncerty punktualnie, bez czasowej obsuwy, tym razem jednak dokonałem celowego półgodzinnego poślizgu, by na koncert zdążyli Ci, którzy uczestniczyli w CK OFF Festiwal, odbywający się tego samego dnia. Dzięki temu też, podczas tej "dziury" czasowej zrealizowałem materiał wideo dla naszej telewizji, dokonałem ustaleń technicznych związanych z koncertem i po raz pierwszy mogłem zobaczyć większość koncertu, który organizowałem. Przeważnie nie jest mi to dane, bo podczas występów, biegam gdzieś jak szalony meteor po zapleczu dopinając jakichś tam szczegółów. Muszę przyznać, że oba zespoły wywarły na mnie duże wrażenie dojrzałością prezentowanego materiału, było ostro, głośno i ciężko, a mimo to był to chyba najlepiej nagłośniony i  świetnie brzmiący koncert z dotychczasowych, które robiłem w "Enigmie". Dziękuję obu zespołom za rewelacyjny występ. Dziękuję wszystkim, którzy uczestniczyli w moich koncertach i zapraszam na Festiwal Fort Missia i Finał Przemyskiej Sceny Niezależnej na przemyskim Rynku.

Uwaga! Fotoraport z koncertu uzupełniłem o 2 krótkie filmiki nadesłane przez Ewelinę Cyrnek. Dziekuję Ewelina :)

ROTENGEIST









ZMIERZCH






2 komentarze: